رئیس فدراسیون جودو گفت: شکست جودو در بازی‌های کشورهای اسلامی دلایل مختلفی دارد که جا دارد قبل از هر چیزی از ملت عزیز عذرخواهی کنم ولی خوشحالی برخی‌ها از این نتایج قابل پیش بینی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هنگامی که جهش ژنتیکی در بیماران فاقد علائم شناسایی شد، تیم دیگری از محققان استرالیایی دریافتند که این جهش با سلول‌های T سیستم ایمنی مرتبط است. در واقع جهش مذکور سبب شده که این سلول‌ها پاسخ سریع و موثرتری به SARS-CoV-۲؛ ویروسی که منجر به ایجاد عفونت کووید می‌شود، داشته باشند.
با این حال مصرف الکل در ایران چند وجه دارد، برخی‌ها به آن اعتیاد دارند و به شکل مداوم از این نوع مشروبات استفاده می‌کنند، برای برخی از افراد و خانواده‌ها هم مصرف الکل به یک سبک زندگی تبدیل شده و در ایام خاص، جشن‌ها و مراسم و دورهمی‌ها از این نوع نوشیدنی‌ها استفاده می‌کنند. برخی‌ها هم فقط در حد کنجکاوی سراغش می‌روند.
سید حسن موسوی چلک می‌گوید: «به عنوان یک مددکار اجتماعی که سال‌ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ام، می‌گویم که فشار روی مردم زیاد است، انواع بحران‌های سیاسی و اجتماعی داریم، سیل و زلزله و حوادث غیرمترقبه داریم، فشار‌های فراوان اقتصادی و بیکاری و تورم داریم، با افزایش اختلالات روانی روبه‌رو هستیم، امید کم است و همه این عوامل مردم را به سمتی می‌کشاند که بخواهند برای فرار به سمت مشروبات الکلی بروند. این آمار‌ها و مسمومیت‌های ناشی از مصرف الکل اصلا دور از انتظار نیست.»
سعیدی، امام جمعه قم گفت: برخی‌ها می‌گویند حجاب مهم نیست و باید قلب انسان پاک باشد که در این خصوص باید عنوان کرد شکل ظاهری و تحریک آمیز در جامعه تأثیرگذار است و انسانی که در برابر حکم صریح خداوند نافرمانی می‌کند، قلبش از چه چیزی می‌خواهد پاک باشد و اگر دل پاک کافی بود چرا خداوند حجاب را الزام کرده است.
حجت الاسلام سعیدی، اشاره‌ای به حضور پررنگ ایران اسلامی در حل بحران‌ها و مشکلات کشور‌های مسلمان داشت و توضیح داد: برخی‌ها از فلسفه حضور ما در سوریه و یمن و آمریکای لاتین و دیگر نقاط بی اطلاع بوده و بر این حضور خرده می‌گیرند، در حالیکه برای گسترش اسلام و جهانی شدن این دین آسمانی نیاز به حضور مسلمانان در سراسر دنیا است.
سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون گفت: حضور وسلین وویوویچ در سپاهان زمانی درست بود که تمام بازیکنان تیم ملی در آن باشگاه حضور داشته باشند.
برخی‌ها مانند دکتر سید حسین نصر و استاد سیدمصطفی محقق داماد خاطراتی (مستقیم یا غیرمستقیم) از علامه نقل کرده‌اند و این خاطرات، شبهاتی را در ذهن خواننده رقم زده است؛ و در کنار همه آنان، محسن کدیور با دسته‌بندی این خاطرات و شایعات، و دسته‌بندی برخی موارد مبهمِ موجود در دیگر کتب تاریخی، صورت‌بندی جامعی از موضوع عرضه کرده است.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای درخصوص اتفاقات رخ داده در کرمان، اعلام کرد از باشگاه مس شکایت خواهد کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه با توجه به بازی ضعیف و دور از انتظاری که استقلال مقابل تراکتور به نمایش گذاشت گفت: برخی‌ها حس می‌کنند عملکرد بازیکنان شک برانگیز شده است.
سرمربی تیم ملی امید کاراته گفت: تا زمانی که خودزنی‌ها در کاراته ادامه داشته باشد، کار به جایی نمی‌رسد.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: برخی‌ها که درکی از ورزش قهرمانی ندارند این زودتر رفتن تیم را برای ما حاشیه کردند.
فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به سناریوی کشته سازی و دروغ پراکنی رسانه‌های ضد انقلاب گفت: متاسفانه در این شهرستان برخی‌ها فریب تبلیغات و موج سواری دشمنان معلوم الحال کشور را خورده و دست به اقداماتی زدند که خوشایند نبود.
رئیس هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان گفت: در سخنرانی‌ها با حرف‌های مبهم و یکی به میخ و یکی به نعل زدن و طرح مباحث تحریک کننده و زیر سوال بردن نظام آسیب می‌زنند؟! این‌ها باید جواب بدهند چرا که در این ناامنی‌ها مقصر هستند.
این بزرگترین توهین به حاج قاسم است که برخی‌ها عقیده‌های پر عقده خود را به نام او بیان کنند. او دفاع از همه را وظیفه خود می‌دانست بی آنکه منتی داشته باشد و مزدی بخواهد. «سرباز» بود. کدام سرباز را می‌توان سراغ گرفت که مثل این صاحبان پندار‌های مغشوش و شیوه یاجوج و ماجوج سخن بگوید؟
این بزرگترین توهین به حاج قاسم است که برخی‌ها عقیده‌های پر عقده خود را به نام او بیان کنند. او دفاع از همه را وظیفه خود می‌دانست بی آنکه منتی داشته باشد و مزدی بخواهد. «سرباز» بود. کدام سرباز را می‌توان سراغ گرفت که مثل این صاحبان پندار‌های مغشوش و شیوه یاجوج و ماجوج سخن بگوید؟
سرمربی نفت مسجدسلیمان نسبت به بروز اختلاف در این تیم واکنش نشان داد.
دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی گفت: مفهوم تجزیه طلبی توسط برخی‌ها به درستی درک نشده است، این اتفاقات بیشتر سوار شدن روی موج شعارها و احساسات است.
دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی گفت: مفهوم تجزیه طلبی توسط برخی‌ها به درستی درک نشده است، این اتفاقات بیشتر سوار شدن روی موج شعارها و احساسات است.
قالیباف گفت: تا این لحظه هیچ درخواستی برای واردات خودرو از هند و برزیل در وزارتخانه وصول نشده است.  واردکنندگان تاکنون با برند‌های خوب اروپایی و کره‌ای در رده خودرو‌های اقتصادی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار مذاکره کرده‌اند که خودرو‌های بسیار با کیفیت است که می‌توانند استاندارد‌های ۸۵گانه ما را پاس کنند.
در سال‌های اخیر و با تغییر شرایط اقتصادی خیلی‌ها کوله‌بار زندگی‌شان را بستند و برای کار راهی ترکیه شدند. شاید برخی‌ها معتقد باشند که ترکیه از نظر وضعیت اقتصادی تفاوت زیادی با ایران ندارد. اما آن‌هایی که ترکیه را برای زندگی انتخاب می‌کنند، چند دلیل دارند؛ اول آنکه ترکیه همسایه ایران است و هر زمانی که فرد بخواهد می‌تواند به ایران برگردد، از سوی دیگر تعداد ایرانی‌هایی که به این کشور مهاجرت‌کرده‌اند، کم نیست و این امر سبب می‌شود که آن‌ها احساس غربت کمتری نسبت به کشور‌های دیگر داشته باشند.
رییس فدراسیون کشتی گفت: برخی‌ها در سال‌های قبل با دایره و تنبک زدن و دعوت از ۴ تا سلبریتی به مراسم، به دنبال این بودند که خودشان را گنده کنند.
زارع‌پور کشور روسیه را دارای یکی از بزرگترین پایگاه فضایی دنیا برشمرد و گفت: ما به آنجا رفتیم و در کنار آن‌ها اقداماتی را انجام دادیم که به مزاق برخی‌ها خوش نیامده است.
صالح آبادی در خصوص بازار ارز گفت: واقعیت این است که بر اساس محاسبات ارزی که بانک مرکزی انجام داده، نرخ واقعی ارز پایین‌تر از آن چیزی است که در بازار ممکن است باشد. بانک مرکزی در فضای رسمی حضور دارد و در فضای غیر رسمی نیز حسب نیاز، برنامه خاص خودش را دارد.
آیت الله دژکام با تاکید بر اینکه سو استفاده سیاسی از یک مسئله فرهنگی خیانت است، گفت: برخی‌ها مسئله حجاب را که از نظر فرهنگی مهم است دستاویز کار سیاسی و استفاده ابزاری می‌کنند که این خیانت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ